luni, 24 iulie 2017

GREECE 2017 part 8 - Day 7 - LAST ONE

 Ziua a saptea inca nu s-a incheiat, insa fiind in fata camputerului de acasa am vaga senzatie ca s-a terminat si trebuie sa reintre toate in normal. Greu!
Prima ora m-a gasit tot in Pitesti. Practic a fost doar un popas de cateva ore. Mai exact, la ora 1 eram deja pe drum. am mers bine fiind destul de liber pe A1 si foarte liber pe centura Bucurestiului.



Prima oprire am facut-o chiar inainte de a intra pe A2. Aici am facut plinul de benzina si de cafea. Am stat pret de 15 minute pentru a ma desmorti putin.





Eram curios cum arat. Destul de bine zic eu, tinand cont de ora si de distanta parcursa! Se putea si mai rau :)

 De cum am intrat pe A2 am dat peste o mare aglomeratie. Masini cu numere de inmatriculare in special din vestul tarii se grabeau,probabil, sa prinda prima raza de soare pe litoralul Marii Negre.
 Am iesit de pe autostrada inchizand practic cercul. La Drajna nu am avut parte de nicio surpriza, asa ca am facut o pauza!







Ce poate fi mai frumos decat o bariera de 15 minute la 4 dimineata la Drajna?!











Am ajuns cu bine in oras, am lasat motocicleta la garaj si hop in masina! Ce lux pe astia cu masinile!!! Cateva minute mai tarziu eram deja sub dus si aproape adormit am cazut in pat!


 Traseul a avut in total 2151 de kilometri si a presupus 30 de ore de condus! Not big deal!
 Pentru ca nu am avut mereu internet, nu am resusit sa scriu seara toate cele intamplate in ziua respectiva, drept pentru care am omis destul de multe, dar promit ca voi reveni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu