vineri, 15 iunie 2018

POLAND 2018 - Day 1

Pregatirile pentru plimbare erau in toi...  ar fi fost un inceput frumos, dar adevarul e ca a venit ziua plecarii si, in afara de ceva surubareala pe la motorete, n-am facut nimic.
Destinatia: Polonia. Am vazut atat de multi motociclisti polonezi prin Romania incat am zis ca trebuie sa mai echilibrez balanta. Glumesc, evident! La momentul planificarii plimbarii, Polonia era una dintre putinele tari din Europa in care nu calcasem. Intre timp, din greseala, am ajuns la targul de Craciun de Cracovia, dar asta este alta poveste, despre care, probabil, o sa povestesc alta data.
Am gasit si un partener de drum, un GS 1150 (model de motocicleta BMW), dar care a zis ca nu vine decat daca merge si Gino... Il inteleg, avand doar doua roti ii este greu sa stea singur in picioare.
In unanimitate stabilim sa plecam la 16:00, adica 4 dupa masa, sa fim in ton cu...
Pe la 14:30 ma apuc sa fac bagajul si nici cinici nu era ceasul cand eram aproape gata, cu bagajul langa motoreta. Ma tot uitam cand la bagaj cand la motoreta si eram din ce in ce mai putin increzator ca o sa le fac loc tuturor. Am reusit in proportie de 95%, restul de 5% din baagaj si-a gasit locul in BMW.
Asa cum stabilisem, pe la 18:23 plecam. Am mers linistit, prima oprire pe A1, la Gazprom. 





Aici am stabilit sa ramanem la Calimanesti peste noapte, unde deja ne astepta cineva. Bun plan, doar ca na, cand a inceput sa ploua, speram sa ajungem la Pitesti macar inainte sa ne inecam! Am facut un prim popas pe A1 sub un pod sa ne echipam de ploaie.

Dupa ce am ajuns intr-o benzinarie la Pitesti, de fapt Bascov, a inceput sa ploua atat de tare incat nu-mi amintesc cand a fost ultima data cand am vazut asa ploaie.



Am sunat un fost coleg din liceu care locuieste in apropiere de locul in care eram si a venit la noi. Ne-a indicat un loc bun de dormit cateva ore, chiar peste drum de benzinarie. Dupa vreo 20 de minute am indraznit sa traversam soseaua sau, mai bine zis canalul (aproape fluviu se formase) si ajungem la hotel. In parcare erau 4 motorete de Polonia. Echilibram noi balanta!!

Ne-am cazat, am dus tot calabalacul de pe motorete in camera si mergem in oras sa mancam ceva, sa bem o bere si sa mai stam de vorba........
Ziua se incheie vreo doua ceasuri dupa miezul noptii cand ne-am decis care sa doarma la perete :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu