luni, 24 iulie 2017

GREECE 2017 part 7 - Day 6

 Ma trezesc destul de dimineata pentru a reusi sa termin de scris Ziua V, astfel incat sa ma pun in miscare cat mai repede posibil. Bineinteles ca planul nu a iesit. Am incercat in fel si chip, ma scoate din sarite postul asta! Si toate astea pentru ca am incercat sa pun cei doi purici pe litera u din numele lui Bulent. Ma las pagubas pentru moment si cobor la masa. Aici m-am intalnit cu Victor Matei din Constanta, care, impreuna cu sotia sa, era in luna de miere, urmand a pleca spre Kotor. Erau hotariti sa traverseze Kosovo, dar dupa ce le-am spus sa verifice daca au asigurare pentru Kososvo, s-au razgandit si au planificat un traseu doar prin Albania. :)
 Inapoi in camera am incercat cate ceva pe blog la ziua V, insa nu am avut niciun succes, si abia dupa ora 10 (11 a Romaniei) am reusit sa plec!
 De asmenea cald pe drum, pana in vama sarbo-macedoneana nu am oprit deloc. Nici in vama nu am stat prea mult, asa ca am continuat drumul.


 Incurajat de acest "bun venit" am inchis de tot telefonul si l-am bagat in buzunar. 
 Am urmat indicatoarele si din loc in loc am mai oprit pentru o fotografie:





 Primul popas voi avea sa il fac acolo unde s-a nascut str-stra-stra-... -stra bunicul meu: "Constantine The Great", adica Nis. Frumusel orasul! 



Am stat la o terasa in centru care se chema "Tramvaj", unde am baut multa apa si am comandat si o inghetata care arata foarte bine in poza din meniu, dar nici pe masa la mine nu a aratat mai rau:


 Am ajuns destul de repede in tara si fara peripetii. Am mers intins, un mic popas doar, la o benzinarie intre Calafat si Craiova.
 La 21:30 eram in Pitesti la un prieten unde m-a si prins sfarsitul zilei. 
 581 km nu sunt chiar multi, insa 8 ore 21 de minute in sa, inseamna ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu