miercuri, 19 iulie 2017

GREECE 2017 part 2 - Day 1



Am plecat!
Evident ca nu am gasit lantul uns, dar l-am uns si de asemenea, desi imi propusesem sa plec pe la 5, in sfarsit pe la 7 am reusit! Mare surpriza: nu am prins bariera la Drajna. Altfel acolo as fi facut prima fotografie.
La Calarasi am ajuns usor, bacul  a venit destul de repede, lejer in  vama.
BULGARIA.
Prima oprire la Varna unde am oprit intr-un improvizat punct de panorama, apoi undeva in oras la o benzinarie unde am incercat sa iau legatura cu Andreas,
despre care stiam ca are in plan Bulgaria, Turcia, Grecia si usor - usor spre Elvetia lui. Initial am avut senzatia ca nu prea ar vrea sa ne intalnim, desi eu ma gandeam sa stabilim doar pentru seara intalnire in locurile unde ar urma sa dormim. Asa a si fost. Ne-am intalnit totusi pret de-o cafea, dupa care am stabilit intalnire la Sozopol. Fiecare cu drumul lui, in ritmul lui. Mi s-a parut interesant, desi practic erai singur, seara ajungeai undeva unde aveai cu cine sa bei o bere! 
 Drumul pana la Sozopol a fost foarte frumos. Drum pe coasta, soseaua buna, se vedea marea, perfect! La un moment dat, gps-ul imi zice sa virez la dreapta pe un drum  care nu arata deloc ispititor. In final am decis sa il urmez, pana la urma face parte din plan! Daca urmam coasta, asa era planul!
Nu stiu exact cat am mers prin munte, cert este ca am mers foarte mult pana sa vad vreun om, catel sau ceva care sa imi spun ca zona nu e salbatica. Peisajele au fost extraordinare, pacat ca incepuse sa ploua, astfel ca nu am putut savura la maximum zona!
La Sozopol, prima rezervare pe booking a fost nereusita. Desi era mai mult decat rezon pretul si ok ca amplasare, Andreas nu a vrut sa platim acolo pentru ca pe Booking scrie ca au parcare privata, iar ei ofereau parcare pe strada daca este loc. Si el nu suporta mincinosii! 
Am gasit destul de repede un alt loc, am parcat motocicletele in siguranta, si dupa ceva timp in care eu nu am apucat decat sa fac un dus si sa imi intind echipamentul la uscat, ne-am intalnit in restaurantul hotelului unde ne-am racorit cu cateva beri si am povestit putin unul despre altul.
Seara s-a incheiat cu un somn profund, mai ales Andreas, care sforaia de se auzea din camera alaturata incat eu, greu am adormit.
Cam asa arata traseul de astazi:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu