luni, 24 iulie 2017

GREECE 2017 part 6 - Day 5

Desi am pus ceasul sa sune la 7, pe la 8 fara un sfert m-am trezit. Am reusit sa strang totul destul de repede, am aranjat tot bagajul frumos pe motocicleta si am plecat! Bűlent inca nu iesise din cort, insa ne-am urat de cu seara toate cele.

 Platesc la receptie, imi recuperez buletinul si cand sa fac poza de plecare, iese receptionera si imi aduce 10... ii dadusem mai mult! Trebuie sa fiu mai atent!!!
Si iata-ma iesind din camping!
Am mers doar pe drumul principal si am ajuns usor si repede. Si acum ma intreb ce a avut GPS-ul cu mine de m-a bagat prin prapastiile alea la venire.
La ferry destule masini de romania. Imi iau tichet si urc. La motocicleta intr-un ungher cum vazusem data  trecuta si direct in bar unde trag un somn de toata frumusetea.

Ajung in Thessaloniki - centru, asa cum am vrut, si am oprit la o terasa care mi s-a parut ok. Chiar a fost. Se cheama Mikel. Aveau prize peste tot asa ca am incarcat si telefonul. Internetul mergea bine, parola de la wi-fi mi s-a parut geniala: "welovemikel". Cat timp am mancat un sandwich si am baut o cafea si o cola, am scris pe blog ziua IV.
Pentru ca era foarte cald, din Thasos pana in Thessaloniki am mers in tricou. Gresit!!! M-am bronzat pe brate intr-un mare fel. Cum nici geaca nu o puteam lua pe mine, am tras pe cap un hanorac si la drum.
La foarte scurt timp dupa ce am iesit din oras se aprinde becul de la benzina! Pfff am  zis sa pun benzina si am uitat.
Nasoala treaba, nu sunt benzinarii chiar la tot pasul si eram deja pe autostrada. Am  asa destul de mult, se tot ingrosa morcovul, dar am vazut un indicator cu o benzinarie si am facut plinul. mai aveam foarte putina benzina, chiar s-a mirat si nenea de la benzinarie, am bagat vreo 22 de litri!
Prima oprire: SKOPJE - Macedonia.



M-am cazat la un hotel pe care il recomand! Boutique Hotel Rose Diplomatique! E la fix 1 km de centru (10-15 min pe jos), curatel, persoanl dragut! Eu voi plati 111 lei pentru o noapte, micul dejun fiind inclus!
Am carat in camer bagajul (pana la etajul III), an facut un dus dupa care m-am luptat cu mine sa nu ma bag la somn. Am invins eu :)
Am stat putin pe terasa unde m-am racorit cu vreo 2 litri de apa rece, iar cand a mai trecut caldura, am plecat in oras. Centrul mi s-a parut mult peste asteptari. Mare, aerisit, cladiri frumuoase, ce sa zic, repet, mult peste asteptari! 
De asemenea sunt multe in constructie in zona, dar care au o arhitectura in ton cu zona.
M-am plimbat peste tot,  fix centrul aducea asa cumva a Viena, iar pe masura ce te departai, semana cu marginea Istanbulului. Oricum mi-a placut. Dupa ce am colindat tot ce se putea, m-am oprit la o terasa chiar in centru la care puteam plati cu cardul, am mancat un hamburger si am baut doua beri. Un blonda si una neagra. Si hamburgerul nu l-am mancat chiar pe tot, am dat si pe mine putin :))






 O sa revina cu siguranta! Drumul de azi a fost frumusel, dar din cauza caldurii nu am oprit mai deloc, exceptii facand doar vamile si punctele de taxare. Si imi erau de ajuns astea, in  cateva minute cat stateam pe loc, fierbeam in suc propriu! A fost cateva locuri in care ar fi trebuit sa opresc macar pentru o fotografie, acum regret, dar asta e!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu