luni, 17 iulie 2017

GREECE 2017, part 1 - Ride alone from home with no direction

N-am mai scris de ceva timp pe blog, dar pentru ca tot asteptam un moment propice si acesta a venit, iata-ma modificand putin aspectul blogului si insirand primele cuvinte din noul "eu" :) Momentul a venit in perspectiva unei excursii de unul singur. Asa se preconizeaza cel putin, insa nimic nu e exclus. Mai pe scurt, ma bate asta mica la cap sa o mai scot la o plimbare:
Si cum nu am prea multe zile libere, iar in aceasta perioada nu am reusit sa gasesc pe cineva care sa ma insoteasca, PLEC SINGUR!
Poate va intrebati unde? Bună intrebare, si eu ma tot întreb. Undeva pe o raza de cel mult 1500-2000 km. Inca nu stiu unde. Daca nici maine dimineata nu voi avea o destinatie clara, voi face biletele si va avea loc o extragere.
Intre timp trebuie sa imi adun cate ceva sa imi fac bagajul, sa cumpar niste euro, si... sa ma gandesc la vreo posibila deastinatie care ar fi potrivita, poate exista una, dar din diverse motive, mi-a scapat. Ar trebuie sa ung lantul, dar pentru ca nu mi-e prea draga aceasta operatiune, mai aman, poate il gasesc uns, cine stie?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu