marți, 26 iunie 2018

Poland 2018 - Day 6

Ne-am trezit in voie, am mancat ceva de la magazinul campingului, am baut o cafea si ne-am pregatit de plimbare. Azi fara motociclete! Asa ca am cumparat bilete de tramvai si am plecat in centru! 
Foarte misto Gdanskul!





Am hoinarit vreo 6 ore fara sa ne dam seama cand a trecut timpul, doar oboseala dadea semne ca mergem de ceva timp.
Am facut un plan simplu: mergem la camping, tragem un pui de somn si revenim pe seara. Puiul de somn s-a lungit pana pe la 10 seara cand nu mai ajungea nici teramvaiul prin zona pe la noi. Ne-am tot gandit si razgandit, pana la urma am plecat pe jos.
Harmalaie mare, cluburi, de toate se intampla seara in centrul istoric. Centrul istoric de fapt este construit prin anii 60, pentru ca in al doilea razboi mondial a fost distrus de rusi, dar a fost refacut in acelasi stil, daca nu chiar identic. Si acum se construieste pastrandu-se arhitectura olandeza.

Am tot stat pana dupa miezul noptii, apoi un taxi ne-a luat 37 zloti sa ne aduca in camping.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu