marți, 26 iunie 2018

POLAND 2018 - Day 5

Ne trezim destul de dimineata cu gandul de a pleca devreme.  Pana strangem cortul si tot calabalacul, tot trec vreo doua ceasuri, timp in care am schimbat planul. Mergem direct la Gdansk!





Nu plecam pana nu ne tragem in poza cu gazda noastra din ultimile doua nopti.








 Trebuia sa innoptam undeva intre Bialystok si Elk, apoi, spre Gdansk, trebuia sa facem Elk-Ostroda unul dintre drumurile recomandate de niste motociclisti polonezi.

Pe drum oprim de cateva ori sa alimentam, am si mancat ceva si am mai oprit sa mai platim cate 5 zloti pe autostrada si vreo 25 mai aproape de Gdansk

La intrare in Gdansk, dupa o intersectie, il vad pe Gino ca-mi face semn ca trebuia pe dincolo. Dupa ce ca nu mai aveam rabdare sa facem ultimii kilometri, am mai facut vreo 5 in plus.
In sfarsit, dupa inca vreo cativa km suntem in Gdansk!
Campingul arata foarte bine, foisoare, curent, apa...  tot ce ti-ai putea dori. Ne apucam sa facem cortul, dam bagajul jos, un dus repede si deja se face noapte, dar nu ne-am bagat la somn pana nu am vazut marea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu