luni, 18 iunie 2018

POLAND 2018 - Day 2

Ne-am trezit destul de devreme cu gand sa iesim din zona ploiasa cat mai repede. Am strans de repede tot bagajul. Gino a iesit primul din camera sa puna cutiile pe motocicleta. Dupa cateva minute mi s-a parut ca il aud injurand de mama focului, iar in scurt timp a devenit certitudine: motocicleta lui fusese trantita pe o masina. Paguba BMW: parbriz spart, iar la masina, usa zgariata si putin indoita. Din aceasta cauza, abia pe la 11 abia am plecat din Pitesti, dupa ce am rezolvat la politie cu declaratii si tot ce a mai trebuit!
Am facut ceva kilometri pana la Sibiu unde am mancat, apoi pe autostrada, il vad pe Gino ca ramane in urma. Grupul cardanic era dus! Motocicleta nu mai putea merge pe rotile ei mai mult de cativa metri.

Singura varianta de a continua drumul era sa ajungem cumva la Cluj, unde un baiat ar fi putut rezolva situatia - Dan Cata - cunoscut si apreciat de toti posesorii de BMW-uri. Mai mult decat atat, in urma conversatiei telefonice cu el, ne-a linistit cumva, in ideea in care, daca ajungem la el, ne da un alt grup cu totul, si, pana ne intoarcem, il repara pe cel defect. Noi trebuia sa ajungem pana pe la cel tarziu 8 pm la el. Era aproximativ 16:30. Am sunat la toate numerele de telefon de tractari auto din zona pe care le-am gasit pe net, dar nu prea ne incadram, basca ar fi costat vreo 150 euro. 

Dar cum stateam asa pe autostrada si ne uitam lung la rumunasii care plecau spre Germania, probabil, cu cate o platforma agatata in spate, insa nu ne bagau in seama, opreste o duba! Evident, soferul motociclist, s-a oferit sa ne ia pana la Sebes! In fine... sa ne ia doar pe jumatate dintre noi (Gino si BMW-ul). De la Sebes, tot el ne-a gasit pe cineva cu o duba care ne-a dus cu bine la Cluj. Pe mine, de fapt, nu m-a dus deloc, fiind nevoit sa merg pe o ploaie destul de intensa pana pe la Turda.
Ajunsi la "doctor", am rezolvat repede problema si am plecat sa cautam o cazare cu gandul de a pleca a doua zi cat mai devreme.
Dupa ce am avut cateva incercari nereusite de a ne caza in Cluj, ne-am cazat la Gilau unde, dupa cateva beri am dormit ca ursii.

Si astazi am facut record de kilometri ,cam 340 eu, iar Gino, pe doua roti, mai putin de 200!
Continuam!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu